gimnastyka

Fizjoterapia w Elblągu

Osoby, które szukają dobrej i skutecznej fizjoterapii w Elblągu zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszego gabinetu. Prowadzimy tu zarówno zajęcia indywidualne, jak również grupowe, które obejmują spersonalizowane zestawy ćwiczeń. Wszystko po to, aby dać naszym pacjentom możliwość osiągnięcia założonych celów pod okiem doświadczonych profesjonalistów.

Cechuje nas indywidualne podejście do potrzeb osób, które zgłaszają się do nas z bólem, wadami postawy, nadwagą, dolegliwościami pozostałymi po kontuzjach (bóle nóg, kręgosłupa, barków, stawów). Podczas pierwszej wizyty dokładnie zapoznajemy się z historią choroby, poznajemy oczekiwania pacjenta, a potem proponujemy mu najlepszą formę fizjoterapii. W Elblągu jesteśmy jednym z najchętniej wybieranych gabinetów i słyniemy z wiedzy, doświadczenia, empatycznego podejścia i nowoczesnego wyposażenia sal ćwiczeniowych.

Nasza oferta

Bóle głowy i migreny

Scarwork - praca z blizną

Trening personalny

Zdrowy kręgosłup

Kinezjotaping

Aktywność dla kobiet w/po ciąży

Leczenie skolioz

Terapia ręki

biegnąca kobieta i napisy

TUS

TUS, czyli Trening Umiejętności Społecznych to kolejna z naszych propozycji dla dzieci i młodzieży. Podczas terapii uczymy najmłodszych funkcjonowania w społeczeństwie, nawiązywania i podtrzymywania kontaktów, rozmawiania i słuchania. Zaufaj specjalistom, udaj się na konsultację.

Terapia metodą McKenzie

Terapia metodą McKenzie gwarantuje świetne rezultaty w krótkim czasie. Trening koncentruje się głównie na dolegliwościach bólowych kręgosłupa spowodowanych zwyrodnieniami, uszkodzeniami, długotrwałym przebywaniem w pozycji siedzącej. Organizujemy zajęcia dla rekonwalescentów. Zadzwoń, by uzyskać więcej informacji.

Terapia metodą McKenzie